Известие

Collapse
No announcement yet.

Беля ЕГР !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Беля ЕГР !!!

    Здравейте!!!
    Аз съм с алфа 147 1.9jtd 16v
    От време на време си чистя ЕГР клапана,понеже усещам,че като се позапуши и имам замисляне преди 2000 оборота и след 2200 се изстрелва много добре.
    Днес си чистих ЕГР-а и когато го монтирах тръбата,която излиза от долната му страна (метална с плат отгоре,дълга около 20см и леко извита към мотора) ми остана в ръката! Погледнах свръзката на тръбата и видях,че е скъсана на сънтиметър след скобата от към входа в мотора. Искам да попитам ,понеже утре е неделя и няма майстори, дали ще има някакви последствия ако я карам така 2 дни!?
    Хубавото е,че е твърда и я наместих да си е както трябва,но като е счупено и със сигурност влиза и външно влияние,а колата си върви много след монтажа пак.
    Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

  • #2
    едва ли ще стане нещо друго освен да запише грешка
    пък и някой колеги директно ги затапват за да не вкарва сажди във всмукателния колектор
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      отстрани го тва нещо. само от гъза фостата му вкарваш мръсния въздух. направо го изолирай
      JTD 105+

      Comment


      • #4
        Аз не съм много наясно,но съм сигурен,че моя не се изолирва само хардуерно!!!
        Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

        Comment


        • #5
          Ами не е проблем да се спре и софтуерно. Не се занимавай излишно да чистиш и да си губиш времето.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Чувал съм,че ефекта е относителен от спрян ЕГР. При някои коли е в положителна насока при някои не (говоря от към вървене).
            А и като целта на тази джаджа е да връща недоизгорелите газове не ти ли спада разхода с нея?!
            А някой разбра ли тръбичката,която описах дали е за връщане на тези газовете или тепърва от нея влизат газовете към ЕГР клапана?!
            Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              Два дена не вярвам да е проблем да караш така, най-много да е с лек спад на мошността.
              156 Sportwagon 02'

              Comment


              • #8
                Разхода и вървежа ти е по-лош с ЕГР. Колата иска чист въздух а ти насила и буташ с него боклуци за да "подобряваш" екологията. Единствения минус като е че като е махнат с флекса зимата загрява по-бавно
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  При 16в е необходима софтуерна намеса при затапване!

                  Така че смени си тръбичката!
                  От там ще пуши.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    При 16в е необходима софтуерна намеса при затапване!

                    Така че смени си тръбичката!
                    От там ще пуши.
                    Да, трябва софтуерна намеса, но дори и да се затапи физически само, екуто отчита грешка, чека светва, но колата си върви нормално, не е спъната.
                    На колегата пуснал темата му препоръчавам да прочете точно какво представлява рециркулацията на отработили газове, какво е ЕГР и как работи, защото определено нещата не са ясни.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      на старите мотори след затапване записва грешка в егр но не светва чека
                      явно при 16v mjet е по различно, то и егр е различен също
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Намерих един пост,който няма нищо общо с другите,а именно всички други са против оставянето на ЕГР-а да работи!!!


                        Здравейте колеги , много от нещата и наблюденията Ви са верни .... но никой не спомена , че ЕГР системата от своя страна повишава и компресията в цилиндъра с посъпването на недоизгорели газове ,които по състав в много малка част са кислород и различна температура /според темп.прозорец/. И тук вече става дума за хомогенност на горене - това е процес , който производителя е имал предвид при проектирането на мотора и оборудването му със съответния тип ЕГР. Това е сигурно - ЕГР не работи в ниските об. /до 1500 - според типа на двиг. и софт. е различно / , осезаема е загубата на КПД. от липсата му след средни обороти, защото освен че формува част от компресията а и подпомага увличането на сместа със съответното авансиране на запалването в този момент по точно определен алгоритъм . Затова при премахването на един фактор / ЕГР / се излиза от точно зададения алгоритъм , и това обикновенно води до по-бързо износване на мотора или повредата му . Намесата трябва да е доста компетентна и то при определени случаи .... по евтино е да се запази орг. схема за работа , когато не става дума за спорт или тунинг. Поздрави и Успех.
                        Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                        Comment


                        • #13
                          В друга тема пишеш, че предстои махане, което по някакъв начин го свързваш с ускорението от 0 до 100 км/ч??? Е, нали ще го махаш, а сега даваш някакво неграмотно мнение за обратното?
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
                            Намерих един пост,който няма нищо общо с другите,а именно всички други са против оставянето на ЕГР-а да работи!!!


                            Здравейте колеги , много от нещата и наблюденията Ви са верни .... но никой не спомена , че ЕГР системата от своя страна повишава и компресията в цилиндъра с посъпването на недоизгорели газове ,които по състав в много малка част са кислород и различна температура /според темп.прозорец/. И тук вече става дума за хомогенност на горене - това е процес , който производителя е имал предвид при проектирането на мотора и оборудването му със съответния тип ЕГР. Това е сигурно - ЕГР не работи в ниските об. /до 1500 - според типа на двиг. и софт. е различно / , осезаема е загубата на КПД. от липсата му след средни обороти, защото освен че формува част от компресията а и подпомага увличането на сместа със съответното авансиране на запалването в този момент по точно определен алгоритъм . Затова при премахването на един фактор / ЕГР / се излиза от точно зададения алгоритъм , и това обикновенно води до по-бързо износване на мотора или повредата му . Намесата трябва да е доста компетентна и то при определени случаи .... по евтино е да се запази орг. схема за работа , когато не става дума за спорт или тунинг. Поздрави и Успех.
                            Това е някаква абсолютна заблуда и тозй който го е писал това нещо не е на ясно изобщо кога и как работи ЕГР.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Колегата rossenvn нещо май се заяжда .
                              Искам да го махна,но ако е по - добре да не го махам няма да го махна.Писал съм,че всички мнения са единодушни за разлика от това,което постнах. Точно по тази причина го пуснах тук,понеже е форум и е за това да се констатира кое е правилно според всеки и кое не и в крайна сметка да се направи правилния избор от всичко казано преди това.
                              Благодаря на ОЕМ,че обори това мнение. Исках някой да каже точно така ли е или не!!!
                              Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                              Comment

                              Working...
                              X